Tuesday, May 3, 2011

Antara kata-kaat iblis kepada syaitan-syaitan

Si iblis akan memakaikan mahkota kepada syaitan2 yang berjaya menggoda orang-orang Islam.

Ada syaitan datang berkata dia sudah berjaya memutuskan perhubungan seseorang manusia. Iblis berkata ia masih belum berjaya kerana ia akan boleh berhubung semula.

Ada yang mengatakan aku berjaya menceraikan suami isteri. Iblis mengatakan ia akan rujuk semula.

Ada syaitan mengatakan aku berjaya membuatkan mereka minum arak. Ini yang aku mahu kata iblis.

Ada syaitan mengatakan aku berjaya membuatkan mereka berzina. Ini yang aku mahu kata iblis.

Ada syaitan mengatakan aku berjaya membuatkan mereka membunuh orang. Ini yang aku mahu kata iblis.

Semoga Allah Taala merahmati dan meredhai kita semua. Amin.

No comments:

Post a Comment

Harap menggunakan bahasa yang berbudi tinggi dan terima kasih di atas komen anda.